.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم بحران در تیم نساجی مازندران
وتلخ تر از همه این است که با غیرت های بی پول از هتل تلار نساجی به خاطر بدهی باشگاه اخراج شده اند و اکنون جایی برای اسکان ندارند. و حتی از زنگ زدن و صحبت کردن با خانواده های خود خجالت می کشند.
تداوم بحران در تیم نساجی مازندران

بعد از بازی نساجی با شهرداری یاسوج که تیم نساجی که با خوش شانسی پیروز شد و دو گل تیم شهرداری مردود اعلام شد و تک گل نساجی در دقیقه 48 منجر به پیروزی این تیم با قدمتی بالغ بر پنجاه ساله شد ناگاه پس از پایان بازی شعاری جذاب نظر بازیکنان نساجی را به خود جلب کرد((باغیرت های بی پول)) .

شعاری که تنها یک شعار نبود و کلمه ایی پر محتوا تر از یک شعار بود.کلمه ایی پر محتوا که نشان می دهد هنوز هم بازیکنان نساجی طلب خود را در یافت نکرده اند.شهرداری که برای کمک به این تیم اصیل دیر وارد میدان شد ولی تمام همت خود را به کار بست تا این تیم با مشکلات متعدد روبه رو نشود ولی متاسفانه موفق نشد.
کمک 200 میلیونی شهرداری به نساجی که از همان ابتدا با انتقاد شدید سایت های خبری واشخاص رو به رو شده بود بالاخره به رحمانی رسید تا به خیال شهرداری سند به نام پرهام زده شود و رحمانی از گردونه مالکیت کنار رود واز 170میلیون باقی مانده خود چشم پوشی کند و تمام موانع پیش روی که مانع مالکیت پرهام می شد از میان برداشته شود و بازیکنان نیز طلب خود را از پرهام بگیرند.
ولی با وجود اینکه رحمانی از 170میلیون باقیمانده خود چشم پوشی نکرده است و پرهام هم با قاطعیت اعلام کرده تا سند به نام وی نخورد از هر گونه مساعدتی به تیم شدیدا خود داری خواهد کرد پس هنوزهم نساجی عاقبت به خیر نشده است.
وتلخ تر از همه این است که با غیرت های بی پول از هتل تلار نساجی به خاطر بدهی باشگاه اخراج شده اند و اکنون جایی برای اسکان ندارند. و حتی از زنگ زدن و صحبت کردن با خانواده های خود خجالت می کشند.
آری آنها اکنون مضطرب به حافظیه شیراز می روند باز هم محاسبات عدهایی کار را خراب کرد.عده ایی که اگر این 200میلیون را به این باغیرت های به پول می دادندحتما نتیجه ایی بهتر از این را شاهد بوده اند .آری با غیرت های بی پول اکنون نیاز به یاری دارند وحتی عده ای خیر اقدام به اهدای میحتاجش در تمرین به آنها می کنند.
تنها خواهش من از مسئولین این است که هرچه زودتر تا آخر عاقبت این تیم اصیل مثل کارخانه نساجی نشده دست بجنبانند تا روزی پشیمان نشوند.

به امید غرش ببران مازندران در سراسر جهان

رضا شریعتی / خبرنگار حوزه ورزشی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1390
اگر اكبري دخالت نكنه هم مشكل باشگاه حل ميشه و هم مشكل كارخانه
گل آقا 28 آبان 1390
حوادث لیبی هم زیر سر اکبری است. سیل تایلند هم با هماهنگی او انجام شده است. بنابر اظهارات منابع موثق اتفاقات سوریه نیز نمی تواند بی ارتباط با اکبری باشد. مگر آژانس انرژی اتمی می تواند بدون اجازه اکبری آب بخورد. بنابراین نتیجه می گیریم که باید در انتخابات به رقبای بی شمار اکبری رای بدهیم. صلوات بلند ختم کن!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.